۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۱۷

رئیس کل دادگستری استان تهران خبر داد

بازگشت به چرخه تولید یک شرکت ریسندگی با حمایت قضایی

بازگشت به چرخه تولید یک شرکت ریسندگی با حمایت قضایی

رئیس کل دادگستری استان تهران از احیا و راه‌اندازی یک واحد تولیدی در زمینه تولید منسوجات با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصی از احیا و راه‌اندازی یک واحد تولیدی در زمینه تولید منسوجات با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضائی خبر داد و گفت: یک شرکت ریسندگی و بافندگی واقع در شهرک صنعتی خرمدره که در زمینه تولید منسوجات فعالیت داشت، به دلیل مشکلات بانکی و مالیاتی دچار بحران شد و در نهایت در سال ۱۳۹۷ حکم ورشکستگی آن صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی در اجرای مواد ۸ و ۱۳ قانون تصفیه امور ورشکستگی و ماده ۶۴ آئین‌نامه اجرایی قانون مذکور تحت نظارت اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران قرار گرفت.

وی اظهار کرد: اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران با تشکیل جلسات متعدد با کارگران، بانک‌های عامل، سازمان تأمین اجتماعی، امور مالیاتی و سهامداران شرکت موانع اداری تولید را رفع کرد.

القاصی در ادامه خاطرنشان کرد: با پرداخت صد در صد حق بیمه و مطالبات کارگران به تعداد ۹۱ نفر و همچنین پرداخت مطالبات بانک‌های مربوطه، این واحد تولیدی در حال حاضر با ۱۴۰ نفر نیروی کار و با تمام ظرفیت در حال فعالیت است.

رئیس کل دادگستری استان تهران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به حمایت همه‌جانبه دستگاه قضائی از فعالیت‌های تولیدی مشروع و قانونی اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری صورت‌گرفته برای سال جاری مبنی بر «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» و با عنایت به سیاست‌های دستگاه قضائی در دوره «تحول و تعالی»، حمایت حقوقی و قضائی از چرخه تولید از جمله اولویت‌های عدلیه محسوب می‌شود.

کد خبر 5658719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha